Tråkväder..

Jag blir så "deppig" när det är sådant här väder, man blir som vädret brukar jag säga.. Det ser ju riktigt grått och trist ut utomhus, sen blåser det också! Men ska snart trotsa det och glida ut i halkan med bilen en vända! 

Ska upp till mickes familj och hämta en grej sen ska jag hem och laga mat, mums är hungrig redan nu!

Min skatt


Hugo och jag för ett tag sedan när vi kollade på folkrace i mora, asså snacka om blont hår man hade då? Vadå skadligt haha? Inte undra på att håret har mått som det har mått med tanke på hur man har hållit på! ;) Nu är jag mer är hur glad som helst över att jag har sparat ut till min naturliga hårfärg, som också är blond.. Men inte sådär blond, utan naturligt blond, mellan askblond/mörkblont. Håret har blivit så mycket mer annorlunda, på ett bättre sätt! :) Ni kan få se bild, någongång, haha.. Är inte så sugen på att ta kort på mig själv ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback