Saturday

Lördag idag men känns som söndag, åh på tal om söndag vilket är imorgon så ska jag jobba.. Skitkul, noot.. Igår så kom evelina och robin hit och sällskapade mig och min man! Jag gjorde hamburgertallrik mumma! Jag var riktigt glad igår och det var kul, tack för igår! :) 

Idag är jag inte alls lika glad.. Vill bara skjuta huvudet av mig typ.. Ska nog snart hoppa in i duschen och sköta om håret lite så kanske man blir lite piggare? Det lär jag ju bli för jag ska ju laga middag idag igen, men idag är det familjen Lundgren som kommer över! 

Ska inte bli kul att jobba hela veckan som kommer men det ska bli skönt för då går dagarna fort och det vill jag, för nästa söndag så kommer mamma och dem ner, mamma ska ner hit och vara här några dagar! Och pappa skjutsar ner henne och så hakar farmor och dem på också för att se hur jag bor och lite för att kanske gratulera mig? ;) Fyller ju år den 14e och dem kommer ju den 12e hehe.. :) 


Train - Drive By




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback