Pancakeeees

Tjollahoppsan idag blev det pannkakor med jordgubbssylt och grädde mums filibabba!

Ikväll blir det väl lugnt antar jag, kolla på tv eller film det visar sig :) Slänger upp lite gamla bilder från hårddisken!




Jag på balen 2010, ett tillfälle av alla få då man kände sig lite fin iaf


Det här var hösten/vintern 2010 i början på mitt och mickes förhållande


Jag och min gudson hugo juni 2010


På peace and love 2010


Våren 2010


December 2008

Sommaren 2009 på classic car week


Februari 2009


Slutet på sommaren 2009


2 månader senare, mörkhårig, igen.. Haha herregud hur man bytte hårfärg hela tiden!


Mars 2008, snart fyra år sen! Långt hår ♥


Haha xD Många många år sen, måste vart 2003?


Juli 2007, vilket leende!


Hösten 2008, hade nyligen gjort slut med min pojkvän som jag var tillsammans med i några månader


Maj 2009 tror jag..?


Maj 2010, var påväg till falun kommer jag ihåg






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback