Lyckorus

I söndags så låg jag verkligen i en svacka, jag mådde piss, jag grät, jag ville bara sjunka genom jorden för jag orkade inte. Nog den största svacka jag nånsin varit i tror jag. Jag packade min miniväska, och tog med pontus och så åkte vi hem till mora. Jag behövde min familj och mina vänner. Fyfan jag såg ut som en sprängd anka i ansiktet, fan hur jag såg ut på kvällen? 

Åkte upp till min fina lina ♥ hon är världsbäst alltså shit vad jag älskar den bruden she's my girl! Har haft det hur underbart som helst men igår så åkte jag och missen hem hit till västerås igen. Och snacka om jobbig natt? Låg och hade feberfrossa ett jäkla tag. Lyckades somna till sist iaf och fått några timmar sömn. Idag har jag hållt på med lite allt möjligt. Har tvättid just nu, hur kan killar ha så jädra mycket strumpor? Vart en hel tvättmaskin med mickes strumpor liksom.. Haha..

Jag hatar dessa svackor i livet, men ikväll ska jag iaf på indoor walking med evelina, riktigt peppad är jag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback