Hemmamys med missen

Idag är jag så att säga hemma, feber och cpont i bihålorna. Inte kul? Har typ inte sovit någontin inatt, legat och feberfrossat hela natten känns det som, hatar sånt! Är hemma idag och imorgon men på lördag måste jag jobba!

Ååh älskade One Tree Hill min serie fyfarao vad jag älskar den! Laddade ner de fem sända avsnitten från nya och sista säsongen, säsong 9. Och jag dör, jag kan inte förklara hur mycket jag älskar den serien! Är det ens normalt att älska en serie så mycket haha? Och nu måste jag vänta ända tills på onsdag för att få se forsättningen på det spännande slutet.. :( Ååh.. 

Jahapp vad ska jag göra nu då tro? Ligger här i soffan och myser med missen och väntar på att M ska komma hem!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback