Happy!!

Jag känner mig så glad och lycklig! :D Gårdagen var så toppen och bra!

Fick tydligen inte sova längre än till 06.13 tyckte min kissemiss och jag kunde verkligen inte somna om så jag låg i sängen och spelade till ca halv 8 sen gick jag upp. Åt frukost med M sen fixade jag lite i lägenheten och gjorde klart tårtan och väntade ivrigt på att dem äntligen skulle komma, min familj ♥ Och jag blev så glad att farfar också var med, en riktig överraskning men gud så glad jag blev, miiin farfar! 

Fick massa paket (de firade mig igår, men jag fyller år imorgon!) kan försöka ta kort på det sen :) Sen öppnade jag ett paket som var från min syster (som tyvärr inte kunde följa med) :( :( Saknar dem så mycket! Det var iaf en jättefin ram med en bild på min lilla bushugo, det nyaste dagiskortet, så himla fin! Sen var det lite fler kort, och ett litet brev från henne och gud jag blev så glad, jag blev så glad men saknaden efter dem gjorde att jag började gråta.. Kan man älska sin familj så mycket? De är nog det viktigaste och bästa som finns!

Det kändes så skönt och bra att ha sin familj här hos mig! Men de åkte hem igår också, men min kära mamma är kvar och blir kvar hela veckan :) Idag har vi varit ut på en långpromenad och så har jag visat henne runt lite här där jag bor. Imorgon fyller jag så att säga år, men på onsdag så ska vi åka runt i västerås så ska jag visa henne runt ännu mer :) Längtar!
Tårtan jag gjorde



Världens bästa farfar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback