Fredagsmys!

Nu är det dags för fredagsmys!! :) Nädå men imorse så vaknade man väl runt åtta och var dötrött men lyckades inte somna om, suck så det var väl bara till och gå upp då, käkade frukost med min sambo sen var det lite småfix som gällde..

Vi for in till ica maxi och handlade innan lunchen så hade vi det gjort, skönt! När vi kom hem så lagade jag lunch åt oss och nu sitter jag här! Ska snart slänga ihop skärmen och fortsätta se serien Once upon a time, gud vilken bra serie! Vi började se den igår och jag satt fastklistrad som ett litet barn haha så ska fortsätta se lite på det snart men först ska jag trippa in i köket och diska lite.. Ikväll blir det lugn, ska nog avsluta dagen med en cider eller två här hemma, det kommer även några vänner över och vi tänkte göra hamburgertallrik :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback