2 days left

Sen kommer min familj (en del av den) äntligen ner hit till mig plus min farmor och mina fastrar! Kan inte tiden bara gå lite fortare, snälla.. Som jag längtar!! Sitter i soffan med min misseprins liggandes breve mig :) 

Gjorde middag för en stund sen, så nu sitter jag här en vända. Vi fick igång vårat bredband idag snacka om skönt!! Så nu går det fort fort fort ;) Det gillas! Har laddat ner lite filmer så ikväll blir det bara lugnt! Imorgon är det jobb som väntas och direkt efter det så har vi tvättstugan en stund sen städa lägenheten som gäller och fixa och dona lite.. Nu ska jag mysa med mina pojkar ♥



Madonna feat. LMFAO - Give Me All Your Love (Remix)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback