Vill ha ny design (???)


Jaa det vill jag men hittar fasen inga snygga längre, så får duga med denna så länge. Någon som vet någon som fixar design eller någon bra sida med fina?

Igår körde jag ett spinningpass och ikväll är det indoor walking som gäller. Imorgon tänkte jag köra ett indoor walking pass eftersom vi åker till mora på fredag så kommer jag inte kunna träna förrän på tisdag..! Det känns sådär faktisk, gruvar mig lite hmm. Men ska ju promenera mycket när vi är i mora :) Men ändå, det känns lite sådär hmm.. Njuta lite av den goda påskmaten i helgen, men inte för mycket... ;) 

Ska ta mig an och diska lite sen få på mig lite kläder, ska in till stan och hämta micke runt ett halv två tiden så ska vi fixa present åt hans pappa som fyller 50 på fredag!


Tack, blir verkligen så himla glad!



Lägger upp det under kvällen. Massa kramar!

2012-04-12 | 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback