Sömnlösa nätter.

I hate it.

Jag är så trött och slut så jag vet inte vart jag ska ta vägen men ändå så kan jag inte sova riktigt om nätterna, jag som älskar sömn, det är så jäkla skönt och sova!! Har haft konstant huvudvärk sen i söndags? 

Började denna dag med att betala hyra och räkningar, heller inte så kul. Men ska snart klä på mig och dra in till stan för att fixa en grej till killen min som fyller år nästa vecka ♥ Gud vad jag saknar honom! Jag saknar honom även när han är här. Vi ses inte lika mycket längre, eller alltså såhär är det; han har praktik i enköping, han börjar 5 varje morgon så han går upp halv 4 (inte mänskligt!) och så kommer han hemma typ mellan 15-16 tiden på dagarna och då är han helt slut gubben. Sen är det läggdags för han kl 21-21.30 typ.. Så det blir inte så mycket tid tillsammans :/ Jag saknar det, jag saknar honom ♥ Jävla arbetsförmedlingen som förstör allt..

Menmen jag hoppas det blir annorlunda snart! 





Jag älskar dig bara dig min bubbselibubbs! 
14/10-2010 bästa dagen nånsin i mitt liv



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback