Om jag är glad!

Nu är jag riktigt glad. Micke kom med en glad nyhet som gjorde min dag idag, han är ledig ända tills på onsdag sen börjar han på torsdag igen? Det ska bli så s-k-ö-n-t att få vara hemma med min älskling. Det jag har åkt på verkar inte ge sig i första taget så det blir nog några sjukdagar till för mig..

Just nu är han hos några kompisar en stund, jag har städat och ska snart gå till ica och köpa något drickbart tills ikväll, ska bänka ner mig i soffan och se let's dance med mammi. Imorgon! Då kommer äntligen min syster hit med hugo, ska bli så kul! De ska hämta mamma så vi ska åka till min moster och hälsa på också, kommer bli så bra så toppen!! Längtar, har köpt hem glass och strössel till hugo! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback