Jag säger prosit..

Idag är jag väl mer känd som prosit må jag tro. Har åkt på världens ja jag kan inte sätta namn? Helt dunderförkyld, har haft konstant huvudvärk i 4 dagar nu och så har jag bombont i halsen..? Helt förstörd! 

Menmen, tack alla för en toppenrolig helg i mora :) Hade så himla kul! När jag åkte hem till min man i söndags så följde även mamma med mig hit och blir här tills på fredag. Igår var vi i Uppsala nästan hela dagen och gjorde äventyrligheter! Hihi. Mamma bodde där när hon var runt 17-18 års åldern så vi for runt lie överallt. :)

Idag är man inte lika kaxig då jag känner mig som världens sopsäck. Men ska försöka mig ut på en liten promenad med mamma snart så man får lite frisk luft sen in på ica en sväng. Ska köpa med mig honung hem! 





Bild från helgen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback