Dra åt pipsvängen..

.. Vad ont jag har!! Duschade för ett tag sen och då bara small det till i ryggen och nu har jag verkligen cpont ;( I hela ryggraden och högra skuldran. Jag blir så besviken när sånt här händer, det påverkar min träning något så innerligt, och när jag inte kan/får träna så blir jag så deppig och nere.. Och är ryggen såhär ikväll så kan jag ju verkligen inte träna? :/ Suck.. Micke får smörja in med voltaren gel sen i eftermiddag när han kommer hem så får vi se om det kanske hjälper? 

I vilket fall som helst så måste jag ta bilen in till stan och handla lite mat osv, sen åker jag hem och bäddar ner mig i sängen med alvedon och fortsätter mitt one tree hill maraton! Började se om från säsong 1 igår :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback