Bullbak.

Inatt har jag sovit så mycket som ingenting. Hatar såna nätter, är så täppt i näsan och febrig så har knappt kunnat andas inatt.. Hade helst av allt velat ligga hemma i sängen idag men jag måste in till stan på ett möte idag kl 13. Hoppas hujedamig att det går relativt fort och att jag inte smittar allt för många! 

Men sen ska jag hem och inta soff eller sängläge, mamma håller på att bakar bullar här idag :) Ska bli mums! 
Sen såg jag även en vacker top på gina som jag ska springa in och titta på när jag ändå är i stan hehe! 

Till middag har jag tagit fram kyckling och bacon - baconlindad kycklingfilé i ugn blir det till middag idag sen massa grönsaker och sås till det, mmmh! 

Hoppas jag mår bättre imorgon för då ska jag besikta pärlan! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback