Movienight with my love ..

Jajjamensan igår kväll blev det en liten filmkväll med hjärtat mitt ♥ Det blev dessa filmer:


The Exorcist 3


.. Och The Exorcism Of Emily Rose - Den hann vi dock inte se klart pga att jag som vanligt blev så trött så jag somnade men vi ska väl se klart den senare ikväll :)

Även idag så är han ute i skogen och hugger ned träd eller vad dem nu gör? Jag sitter här, har hittat ett par fräna jeans som jag är rätt sugen på att köpa, skulle så gärna vilja ha dem så varför tvekar jag egentligen? Jo för att jag är typ snålast i världen haha.. Kanske lägger upp bild på dem här sen, beroende på hur jag gör! Var ju över ett år sen man köpte nya jeans liksom så man kanske borde unna sig ett par nya?

Jaja, iallafall så ska väl jag lägga mig till sängs och se på en film eller två tills gubben min kommer hem igen sen kanske ta en promenad i det fina vårvädret? Det visar sig! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback