March ' 31 ' 2011

Ja då var denna månad också snart slut? Fyfaen vad fort det går! Drömde en jobbig dröm inatt som just nu känns lite sådär, halvverklig men jag vet ändå att den inte är det. Men jobbigt är det! Så just nu är jag lite sådär halvnervös och mår illa som ett as.. ;S Ingen bra start på dagen alls men hoppas det ändras snart!

Imorgon är det första april och då ska jag in och besikta min pärla till bil, göttsö! Igår var jag med Johanna till Sollerön och målade en omgång i hennes rum sen käkade vi pizza, asarvade och allt där till, fick grymt ont i magen av allt skratt haha :P Sen var vi då på stan en stund sen åkte vi hem till henne i Våmhus :)

På kvällen kollade jag på Big Brother med Mattias sen somnade jag rätt fort efter det.. Idag då? Ja vad händer idag allesammans? Har ni några förslag?



Jag saknar dig så jävla mycke ;(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback