March ' 1 ' 2011

Tjenis penis här vare ny månad då!

Jag är fortfarande sjuk inge vidare men det är bara låta dagarna gå på ändå :) Men jag är ändå rätt så posivit till det mest just nu ändå för det mesta går ju rätt bra nu, man måste se på de goda sakerna man har här i livet! Vad man egentligen har och inte vad man inte har, right?

Idag har jag bara slöat rakt ut, legat i sängen och sett på film riktigt jävla nice faktiskt. Har ju inte sett hela triologin av Stieg Larsson så idag såg jag den andra filmen "flickan som lekte med elden" och om ett tag ska jag slänga ner mig i sängen och se den sista och avslutande filmen "luftslottet som sprängdes" och ikväll hade jag planerat att se "avatar" men har alltid varit lite tveksam till den filmen, är den verkligen så bra som vissa säger? Vissa säger att den är så sjukt jävla bra och andra säger att den är så dålig och tråkig. Så jag får helt enkelt ta tag i det hela och se den själv för att avgöra vad jag själv tycker, punkt om det! ;)

Nu ska jag byta om för att följa mamma ner på ica och handla lite grejer till middagen idag!

Jag är så kär, jag är så förälskad. I min man



hihi puss på dig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback