Hello hello (!)

Hejsan!

Det var ett tag sen men jag har inte direkt haft den där riktiga lusten för att skriva men jag lever iaf! Bor väl lite halft som halft här nere vid pojkvännen nu, är mer här än vad jag är hemma. Var på arbetsintervju i veckan här så vi får väl se hur det går sen har man ju sökt ganska mycket så man kan ju bara hoppas nu! Positiv lär man vara :)

Åker väl kanske hem en vända i veckan och är hemma någondag sen blir det nog ner hit igen! Igår var det rätt lugnt iallafall, vi for upp till Jonas, tog en två öl och hängde där, kollade även på BB och lyssnade på musik, kom hem inatt någongång. Saknar mitt täcke hahah så tror jag ska ta med mig ett utav dem när vi åker ner hit igen :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt, pojkvännen är ute i skogen med far sin samt sin morbror och hugger ved..? Jag sitter här, ska gå igenom hans spotify och se om jag hittar lite musik, har nästan 600 låtar på telen men börjar tröttna eftersom man lyssnar på de i bilen osv.. Så det behövs lite nytt! :) Skönt med en pojkvän som har bra musik som är snarlik ens egen höhö!

Ja ni mina vänner jag vet inte vad jag ska skriva mer så jag återkommer! Ha det bra




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback