Early in the morning

Ja här sitter man på tåget då, åker strax och ska då till pojkvännen min som jag saknat såå :) Kunde inte sova ett piss inatt typ.. Det blåste utabara sjutton utomhus och det lät verkligen som att huset skulle blåsa ihop typ haha ;P sen låg man väl och hade lite svårt för att somna sen när man väl lyckas somna så vaknar man varannan timme och är typ hur pigg som helst wtf liksom men ändå somnade man om aslätt..? Jaja klockan sju gick jag upp iaf, segt svar ja! Så nu sitter man här.. Ska snart stoppa in hörlurarna, luta mig tillbaka och bara njuta av stunden ;) vad vore världen utan musik egentligen? - ingenting enligt mig. Men det är ju bara vad jag tycker :) ha en bra dag allesammans, kramkram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback