Always by your side

( Detta inlägg skrev för typ 2 dagar sen men publiceras aldrig...? Blogg.se alltså, driftstörningar varje dag eller haha? :P )

Heeej! Läget då?
Här är det prima skinka jappjapp!

Bad update jag vet jag vet men ni börjar väl bli vana nu? Haha

I helgen blev det brakfest, riktigt jävla skoj, dagen efter mådde man som man förtjänade men så ska det var ibland också! ;) Just nu är jag hemma i Mora, utan min älskling... :( Saknar honom jättemycket och måste vara ifrån honom ända tills på måndag sen är vi förenade igen ett bra tag framöver hoppas jag höhöh!

Söndagen bestod mest av soft chill och filmmys med de bästa! Jag är så grymt lycklig så det är sjukt

Dagen har varit chill, nu ska jag bädda rent i sängen sen kolla på Big Brother med bror min :) Hejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback