Time went on, time going.

Ja hejsan hallå det var inte igår, men så går det. Håller på att göra om bloggen men är inte klar ännu, får se helt enkelt när man blir klar med designen! 

Hur är det med mig? Jo det är bra! Jag bor nere i Västerås och jobbar här! Jag saknar min familj dagligen, fyfan det gör ont kan jag tala om, men är man kär så är man kär. I världens bästa!

Jag vet inte varför det var typ tre månader sen som jag skrev senast men vad gör det? Jag skriver ju nu? :)
Mikael är och jobbar, hatar när jag jobbar dag och han kväll för då får man inte se han på hela dagen. Plus att jag ska sova rätt tidigt för att jag ska upp och jobba igen, it sucks. På måndag är båda lediga, längtar dit så jag får umgås med honom en hel dag och bara hitta på massa skoj! Imorgon är han ledig men jag jobbar till tre, halv fyra så imorgon kväll ska jag mysa med min man!

Jag mår bara, jag mår bra. Men min familj, satans perkille vad jag saknar dem, jag älskar min familj, finns ingen bättre familj! ♥ på er,

Ska försöka bli bättre på att skriva här, jag lovar inget men jag ska försöka.
Hur är det med er?

Peace / Tjo





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback