Home, sweet home, I wanna go home.

Idag så jobbar jag ett såkallat "delpass" det menas med att jag jobbade från 07.30 till 11.00 ca sen åker man hem och har rast tills man går kvällspasset som börjar 16.30. Njaaa vettifanken vad jag tycker om det va! Tycker det är lite konstigt med såna pass, jag jobbar hellre ett pass punktligt och klart, istället för att dela upp det? 

Sitter och softar, älsklingen jobbar till fyra så idag får man knappt se han nå heller.. :( Duschade för en stund sen, har fixat lite med musik osv. Ska väl snart fixa till mig lite sen får vi se vad jag hittar på tills jag börjar jobba igen..

Omg vilken hemlängtan jag har nu, ni anar inte hur jobbigt det är, jag vill inte svika någon och det känns ordagrant som jag sviker min familj dag efter dag. Tänk om det skulle hända dem någonting och jag är inte där? Vad skulle jag göra och vart skulle jag ta vägen? Jag älskar min familj och vore ingenting utan dem! På Fredag då ska jag åka hem! Jag längtar, Home, sweet home, I wanna go home

Och jag längtar tills ikväll då jag får mysa ner mig hos min man,


Peace /



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback