Bad night, bad morning

Igår så var både jag och karln lediga, äntligenäntligen kan man säga, sjukt länge sen som jag hade en heldag med bara honom, bara han och jag. Och jag älskar hur vi kan diskutera hit och dit, det får mig alltid att inse hur attans mycket jag älskar den karln!

Klockan kvart i fem imorse vaknar jag upp av skräck, fanken vilken jäkla natt!! Jag hatar såna här äckliga vidriga drömmar, jag låg där med uppspärrade ögon och var helt terrified och Mikael stackarn vaknar till och flyger upp i tro om att han har försovit sig haha, men det hade han ju inte, han skulle ju inte upp förrän om en timme senare.. Kröp tätt intill honom iallafall och somnade en timme till tills han skulle åka sen var det ju lite pusspuss innan han åkte, jag somnade om igen, helt skräckslagen. Och då, igen minsann kom dessa drömmar, usch!!! Klockan nio så orkade jag inge mer och gick upp, trött som få.. 

Nu sitter jag här, vilket inte är så väldans vanligt längre, ska snart fixa till frillan som ser ut som andra världskriget och klä på mig innan jag åker iväg och jobbar. Idag börjar jag klockan tolv och går till kvart i tio ikväll. Så denna dag och imorgon ser jag icke fram emot, får inte se Mikael någonting typ förrän då man kommer hem och ska sova eftersom man måste upp ybertidigt igen på morgonen... :( Jag längtar tills på Torsdag för då slutar i samtidigt, sen på Fredag är han ledig men jag jobbar till tolv, och då ska jag åka hem till Mora troligtvis om jag får mina pengar som jag ska ha! Och han jobbar under helgen så han kan inte följa med, känns ju sugigt.. Menmen de små stunderna tillsammans får man göra till de stora stunderna! :)

Nu ska jag dra vidare,

Peace / Ha en bra dag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback