Three months with my heart, yesterday

Jajjamen, igår hade jag och Mikael varit tillsammans i (redan) 3 månader, tycker tiden går skapligt fort!


Jag förstår inte hur man kan älska en människa så mycket som jag älskar dig hjärtat! För mig är du det vackraste som finns, du betyder mest för mig, du är mitt blod, du är min luft, du är mitt liv, vill alltid ha dig vid min sida ♥ Jag vill leva mitt liv, tillsammans med dig och ingen annan.
För mig är du det bästa som finns, jag älskar dig!


Hmm idag har jag inte gjort så mycket, råkade sova till 12 heheheh.. Sen var jag och mamma upp till syrran och hälsade på en sväng sen har jag fixat lite i rummet mitt, nyss ätit middag och duschat så nu känner man sig frisk igen!

Kvällen ska jag spendera med Persson, vad vi ska hitta på visar sig senare, man vet ju aldrig :)
Vad ska ni göra ikväll?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback