Movie night with popcorn

Jajjamen serru.. Kvällen har jag spenderat här framför datorn och kollat på:


Just precis, The O.C

Var ett bra tag sen man såg den serien nu och den är ju också kalasbra så laddade ner säsong 1 ;) Idag har dagen varit lugn, jäkligt lugn men såna dagar får man ha ibland, right? ;) Var ut och gick tidigare idag, riktigt skönt!

Imorgon har jag dessvärre fler saker som ska göras men det är skönt det med för då går dagen förhoppningsvis fort me like me like! Ska ringa viktigt (och då menar jag viktigt!) samtal, och ska även på möte (inte lika viktigt, tycker jag) till jobbcoachgrejen blablabla.. Jag tycker seriöst att man inte får någon hjälp där? Jag tycker det är slöseri, hur mycket tjänar dom på det egentligen? Hmmmm.. Sen ska jag boka tid för tatuering som jag ska göra också!

Wellwell nu ska jag borsta tänderna och ta en huvudvärkstablett sen krypa ner i sängen där det förmodligen kommer vara kallt, riktigt kallt.. (Såna här tillfällen önskar man pojkvännen låg där och värmde upp den tills man själv skulle krypa ner) ;) höhöh.. Saknar min snutt!

Vad ska ni göra imorgon då? :)

Godnatt, hughug!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback