January ' 31 ' 2011

Helluwellu sista januari idag då vilket innebär prick 2 veckor kvar tills jag fyller 20! ;) Underbart!

Idag var jag uppe hos min syster tills mamma slutade jobbet :) Var även till tatueraren och la till en grej i tatueringen som ska gaddas på mig om 24 dagar, wiiihii! Kommer bli perfekt, kan tyvärr inte säga något mer om den eller hur den ska se ut för min familj får inte se den förrän den är klar.. :)

Nu håller jag på och tvättar för imorgon åker jag till min älskling som jag saknar grymt mycket! Han fick körkort idag så grattis till honom :) ♥ Så ikväll blir det bara lugnt och lägga sig tidigt, somnade rätt sent inatt och gick upp typ astidigt... Men vi får höras helt enkelt ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback