January ' 28 ' 2011

Tjaaarå....

Jag hatar verkligen såna här dagar och kvällar då man deppar ner sig totalt i något som inte finns...?? Då man funderar och tänker på precis allt i detalj och hittan och dittan, man gräver ner sig totalt rent ut sagt.. ''/

Menmen no big deal! Idag har det bara varit soft, skönt det också ibland. Pojkvännen är ute och roar sig och imorgon är det min tur ;) Igår umgicks jag med Johanna, vi var nere på stan och fikade samt pratade lite sen körde jag hem henne och stannade kvar där och kollade på Sveriges Värsta Bilförare sen for jag hem och sov..

Imorgon bär det av till Falun med mamsen, syrran och hugobus för att första hälsa på morfar ♥ sen ska vi till min kusin Christer samt hans familj och hälsa på, var flera år sen jag träffade dem senast så det ska bli asroligt! Vi blir även kvar där på middag så det ska bli mysigt! Sen ska jag hem och partaja med mina vänner, blir kanske även Parken! Hoppas det för då är det ju ingen snack om avståndet hem sen ;) Vi hörs!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback