January ' 27 ' 2011

Igår var förmiddagen rätt så seg, men sen så umgicks jag med Johanna på eftermiddagen. Vi var först på stan och kikade lite sen for vi upp till noret och kollade lite. Köpte även min pilatesboll igår, jag som trodde att jag skulle kunna börja använda den på en gång..? Men icke sa nicke, tydligen så skulle man blåsa upp den 80% sen låta den vara i 24 timmar och sen blåsa upp resten, myskoboll haha! Får börja träna klockan sju ikväll helt enkelt :)

Fixade lite grejer till telen igår sen pratade jag med pojkvännen i telefon, ett lååångt samtal. Men sånt behövs i ett förhållande det också! Sen blev det ett avsnitt av The O.C sen somnade jag gott och sov som en stock till klockan 9 imorse! Frågan är bara vad jag ska hitta på nu? Ska nog dra på mig massvis med kläder och bege mig bort till postlådan sen hem och bädda sängen. Kanske skulle umgås med Johanna senare idag men vi får se helt enkelt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback