January ' 26 ' 2011

Tjenis penis!

Bloggtorka.nu... Svar ja.. Men tyvärr så har jag inte funnit den riktiga blogginspirationen ännu men den kommer väl den också när det händer mer och man får mer att skriva om! :)

Igår var jag barnvakt åt mina underbara gudsöner Hugo, Max och Vincent ♥ Sen var jag och mamma och handlade mat, tog ut lite paket (hihihi) Blev inte middag förrän typ jättesent sen var jag aptrött efter hela dagen så låg och kollade på The O.C tills jag typ somnade :)

Vaknade upp klockan nio imorse och satte igång en maskin med lite tvätt men vad ska man hitta på resten av dagen..? Det är sviinkallt, 24 minusgrader ute så känner inte direkt för att gå utanför dörren idag hehe :P

Idag ska det nog inhandlas en pilatesboll, heter det så? Så att man kan börja göra lite övningar här hemma :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback