January ' 23 ' 2011

Är inte livet underbart egentligen?

Idag fick min älsklingspojke lov att åka hem redan vid 12.30 tiden... Suck.. :( Eftersom det var slutsålt på tåget som går på kvällen som han i vanliga fall brukar ta så det sög ju skapligt.. Menmen! Så min dag har varit helt coollugn må jag säga bara soft hela dagen!

Tog nyss bilen ner på ica och köpte lite saker så gjorde jag en jordgubbsmilkshake när jag kom hem mmmh ;) Så ska alldeles strax ta med den in på rummet och krypa ner i sängen och kolla på O.C :) Fick ju min nya hårddisk, dvd + att jag fick köpa ett stort USB minne också så nu äre bara å tankatankatanka och lägga in sen köra in usb-n i dvdn och kolla där hur bra som helst! Bra när man ska flytta hemifrån också!

Påtal om det så kanske jag.. Okej nu kommer jag släppa en typ "bomb" för inga utav mina vänner vet om det förutom min familj och min pojkvän. Att jag kanske flyttar hemifrån snart, alltså verkligen flyttar, härifrån.. 23-24 mil härifrån? Ja, till Västerås då.. Har lagt intresseanmälningar på 5 lägenheter sen hittade jag en på en annan sida idag så jag har mailat den tjejen så nu får man hoppas på det bästa? Jajjamen inte ge upp i första taget! Utan bara ligga i! Jag känner liksom såhär.. Självklart så vill man ju inte bara lämna sin familj och sina vänner? Men vad finns det här för mig förutom det? Ingenting.. Inget jobb, ingen framtid, ingenting.. Tyvärr.. Det känns, men någongång i livet måste man ta det stora steget ut i livet och det är kanske det jag ska göra nu? Kommer nog bli toppen!! Så jag hoppas på att jag flyttat inom några månader (om jag har den lyckan med mig vill säga) men man ska aldrig säga aldrig!

Hmm jaa.. Imorgon är det exakt 3 veckor kvar tills jag fyller 20, shit vad fort det går, hänger inte med!

Men nu ska jag ta och traska in i rummet, är skapligt trött. Vi hörs imorgon? Kram



Min luft, mitt liv, min bästa vän, mitt allt


Om du bor nere i västerås i sommar kanske vi ses där nere, ska ner på Power meet :)

2011-01-24 | 09:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback