January ' 17 ' 2011

Nejmen hej på er! Hur mår ni?

Jag mår helt okejokej. Gick faktiskt upp tidigt imorse, klockan 8 nämligen! Tog mig en underbar dusch sen blev det frukost och lite trixfix, släppte sedan av mamma vid jobbet, for och lämnade ett papper sen drog jag upp till systra min ♥ Vi åt lite lunch sen hämtade vi hugobus på dagis. Vi for även ut hit till oss så var dem här tills typ fyra på eftermiddagen, tack för dagen älskade du!

Sen dess har jag inte gjort så mycket faktiskt.. Lagt in lite mer musik på telefonen och lite nya teman (vilket jag gör typ jämt..) kollat runt lite sen kollade jag nyligen på två avsnitt av The O.C! Klockan är snart tio och tro det eller ej så ska jag ta bort sminket sen pallra mig till sängen, lyssna på musik och sen sova om en stund, låter inte det underbart? Jo tack! Imorgon kommer (kanske, troligtvis) älskipälski hit och guuud vad jag saknar honom.. :( Hoppashoppas!

Så vi får se när jag skriver igen, vem vet jag kanske slänger in något inlägg från mobilen om jag får lust :) Tills dess så får ni ha det så bra sålänge! (Kommer lägga upp lite bilder från dagen i ett nytt inlägg)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback