January ' 16 ' 2011

Tjosan!

Igår spenderade jag kvällen hemma hos Persson, då vi först kollade på Fångarna På Fortet och åt jordgubbspaj *muums* vilket i sin följd blev att vi satt och pratade lite om allt möjligt sen blev det en omgång Yatzy, vem vann då? Jo ingen mindre än jag själv!

Pratade med min sötböna i telefon när jag gick hem (hatar & gå i mörkret, speciellt själv) så då ringer man honom så får han vara samtalsoffer en stund ;) Tog som vanligt evigheter innan jag somnade..? Hmm ikväll ska jag lägga mig.. Rätt sent antar jag att det kommer bli, sen gå upp typ tidigt imorgon för att försöka vända tillbaka på detta dygn som jag ofrivilligt tydligen har gått åt pipsvängen..

Vad ska jag göra idag då? Jo det har jag ingen aning om själv ens, hade tänkt att jag skulle dra på mig skor och jacka och hasa mig ut i vintervärlden - är ju dock inte ens minusgrader så ska ta mig en långpromenad. Det är ju så underbart att bara gå och gå med musiken i öronen!

Ikväll är det säsongspremiär av Solsidan, det ska ni väl inte missa hoppas jag? Inte ens jag ska missa det med en sekund! ;)

Vi får helt enkelt höras mer sen igen när jag har något mer att skriva om, tjohejs!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback