January ' 12 ' 2011

Tja! Hur är läget med er idag? Här är det helt okej faktiskt, rätt glad idag!

Vet ni vad? Idag har jag haft körkort i ett år! Ett helt år, snacka om att tiden går fort så inibomben! Känns som det var typ tre månader sen jag fick det ;) Men det känns skönt!

Ska snart byta om sen dra ner på stan och kolla om det är öppet så att jag kan boka tid för tatueringen som ska göras sen, sen på möte (lika värdelöst som vanligt..) Och sen handla lite med mamma, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på mer idag? Har ni några förslag? :)

Hihihi min dvd och externa hårddisk har kommit nu så nu är det bara vänta en vecka tills vi ska hämta ut det ;)

Tackar för mig sålänge och hoppas ni får en bra dag :)




Det är så sjukt jobbigt att vara ifrån dig såhär.. En hel vecka till måste jag vara utan dig och det suger så stenhårt, så jävla stenhårt för jag vill alltid ha dig i min närhet, jag vill alltid ha dig vid min sida, jag vill aldrig förlora dig för jag klarar mig inte utan dig. Jag hatar att vara ifrån dig, men snart kanske det blir ändring på det..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback