January ' 11 ' 2011

Hejsan hoppsan!

Idag tog jag faktiskt sovmorgon till klockan 10, hur skönt som helst! Förut när jag var yngre så kunde jag sova till tre på dagarna? haha, nu får jag panik om jag sover längre än till 10 ;)

Ja hur som helst, igår så spenderade jag min dag med min underbara syster och mina tre gudsöner :) På förmiddagen så var vi på öppna förskolan någon timme, Hugo hade jätteroligt så dit måste vi igen! Idag började han på dagiset igen efter jullov :) Sen for vi ut hit till oss och var här några timmar och när jag körde hem dem så stannade jag kvar där och åt middag och lite sånt!

När jag kom hem var det bara sätta igång med att städa rummet och sen dammsuga, lyckades göra allt på en timme, nästan rekord ;) Bäddade rent i sängen också så sov helt okej inatt! Men hade ju varit ännu bättre om Micke var här..

Idag då? Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag.. ''/ Är ju inte speciellt kallt ute så ska nog ta mig en långpromenad om en stund och bara gå och lyssna på musik, sweeet! Sen får vi se vad det blir av denna dag!

Kommer slänga upp bilder i olika inlägg efter det här, börjar med någon bild från gårdagen sen ser ni ju i rubriken vad det är för bilder :) Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback