January ' 10 ' 2011

Hej och välkommen till min nya blogg som ni ser? ;)

Efter 3-4 års skrivande i min förra blogg så beslutade jag mig för att göra mig kvitt med den och påbörja något nytt liksom, bara radera allt gammalt och börja skriva om på nytt, hur bra låter inte det liksom? Jag tycker det är toppen!

Sist jag skrev var dock på julafton, tråkigt nog. Men nu när jag har skaffat en ny blogg så har jag intalat mig själv och bestämt att man inte ska ha någon press på sig när det gäller skriva här, utan jag skriver helt enkelt när jag känner för det eller vill helt enkelt :) Ibland kanske det blir ofta och ibland mindre ofta, ingen tidspress vilket låter underbart!

Ja vad har jag gjort då den senaste tiden? Kan ju försöka trassla ihop lite utav allt!

Har ju självklart varit med pojkvännen, sovit med honom i princip en månad nu nästan (förutom nån enstaka dag vi var ifrån varandra) så allt har ju varit så underbart som det kan bli! Men igår så åkte han hem så jag fick sova själv och det var inte kul alls.. Kunde knappt sova och sov inge bra då jag lyckades sova, ingen bra kombination..

På nyår så drack vi lite men så farligt blev det inte, fick många fina bilder på fyrverkerier (kommer lägga upp massor med bilder imorgon hade jag tänkt som en summering). På natten när jag äntligen hade somnat så vaknade jag vid halv fem på morgonen av att jag liksom tuppade av? Haha, såhär var det.. Jag har ett litet fönster där min säng står och på vintern så sätter man in ett litet till fönster som skydd så det inte ska vara så kallt, och det hade mamma satt in utan att satt fast det så den natten blåste det och var storm som fan och tror ni inte jag fick det rakt i ansiktet då? Låter jävligt roligt jag vet det tycker alla som fått reda på det ;) Men inte lika roligt var det att gå runt med ett fult stort blåmärke i ansiktet hur länge som helst..

Dagarna har varit fartfyllda och jag har inte legat vid datorn någonting typ. Har dock legat sjuk (dunderförkylning och ont i halsen) som jag åkte på den 1:a januari, fin start på nya året va? Inte kul men är sjukt glad över att jag hade honom som tog hand om mig min lilla ärthjärna :)

I fredags så var vi på maskeradpartaj (Lina och Elin hade fest för de fyllt år så temat var "till havs" och det kommer nog upp nån bild på det med!) Men ja tror ni inte jag blev dålig och fick åka hem då? Jo.. Jag började spy som en galning och spydde till 4 på morgonen så under lördagen låg jag och sov bara, stackars Micke som fick ta hand om mig han lär ju haft astråkigt den dagen.. Jag vet dock inte om det var någon magsjuka?

Jaja nog om det ;) Nu börjar jag få rejäl skrivkramp haha..

Om 5 veckor så fyller jag år, 20 år äntligen! Som jag längtat.. ;) Och idag så beställde vi hem grejer för 1300, jag ska få en superduperbra dvd av mamma i present så den beställde vi hem idag sen så beställde jag en extern hårddisk med 1000 GB (1TB) minne, inte dåligt inte dåligt! Lär behövas, så har man tills man flyttar hemifrån! Sen beställde vi lite kläder så det kommer bli roligt att få allt det där nästa vecka hihi :)

Nej bannemig.. Nu börjar ögonen fara åt egna håll, jag får nog fortsätta skriva imorgon, vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback