Partytime

Yesyes my friends!

Förkyld, ont i halsen och sjuk som ett as men det stoppar inte för lite partyparty det inte! ;)
Johanna kommer hit snart, jag ska in i duschen sen ska jag börja med efterrätten och sen ska det fixas och trixas så jag skriver mer imorgon om jag är kapabel till det! ;) höhöhö

Iallafall så är älsklingen i Norrland och ska åka skoter.. Eller han är påväg dit nu och blir där tills på fredag (snyyft..) får lov att vara ifrån honom jättelänge.. Från och med idag så skulle jag vara ifrån honom kanske två veckor och det kändes ju inte så roligt? Så jag åkte ner och köpte tågbiljett idag så åker till honom på lördag, 8.22 går tåget skitkul :) Hihih


Menmen, ni får ha det så bra :) Vad gör ni i helgen?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback