February ' 8 ' 2011

Igår så hade jag Johanna här hela dagen och det var hårfärgning som gällde för båda två, jag blev mittemellan, inte ljushårig och inte mörkhårig utan mitt emellan och jag vart nöjd :) Min kusin kom även hit så jag åkte med henne hem på kvällen så sov jag där tills idag, klippte även hennes hår igår!

Idag (kom hem kl 7.15 imorse tack vare att hon skulle med bussen till skolan) så jag somnade i min säng en stund sen har jag inte gjort ett piss idag...? Riktigt seg är jag! Har till och med klippt håret på mig själv litegranna, toppat det osv :P Nu vet jag inte vad jag ska göra? Jo tvätta lite men mer då?

Imorgon kommer min älskling och gud vad skönt det ska bli! Nu ska väl jag glida vidare då haha..



Älskar dig




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback