February ' 7 ' 2011

Nejmen tjenatjena!

Det var inte igår, nämligen en vecka sen prick! Då var det januari och nu är det februari ;) Vilket vill säga prick en vecka kvar tills jag fyller år, inte helt fel!

Igår så kom jag hem från sötnosen min, saknar honom jättemycket redan nu :( Men på torsdag får jag träffa honom igen :) När jag kom hem igår så gosade jag med missen i sängen sen somnade jag. Har även lyckats klämma fingret också så halva nageln gick av, inte roligt inte roligt..

Just nu sitter jag hemma hos syrran och vi har nyss käkat! Om en stund ska vi bort till ica maxi en sväng.. Frågan är vad man skall göra ikväll? Har ni några förslag?



Mina söta gudsöner/systersöner



Bild från tvillingarnas dop förra året, September 2010
Mina fina syskon och jag


Hugo September 2010 - tvillingarnas dop


Jag och Max September 2010




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback