Close my eyes...

Bra låt jag la upp i inlägget innan va? Jag tycker den är rågrym! Älskar rock/metalmusik där det även förekommer typer av fiol, säckpipor osv. Tycker det är asgrymt och den bästa kombinationen man kunnat komma på när det gäller musik! Love it! :) Musik är det bästa som finns, vad vore världen utan musik? Så mycket ord och kunskaper. En låt kan tillföra så mycket och betyda så mycket. Jag själv är musikälskare, jag skulle inte klara mig utan musik. Inte en enda dag utan musik. För mig betyder musiken grymt mycket! Bland det bästa som finns är ju att bara ligga och ligga och höra musiken dåna i ett par högtalare eller ett par grymma hörlurar. ♥ Bara stänga ögonen och lyssna! Och varför inte ligga och fundera uti allt möjligt samtidigt?

Ikväll har jag iallafall varit hos min farmor och pratat lite om allt möjligt! De har även fått ett uppdrag tills helgen, kommer bli smaskens!! Nu ska jag snart göra, jag vet inte ens vad jag ska göra? Klockan nio ska vi iallafall se på Spårlöst! Sen ska jag se några avsnitt av The O.C sen sova för jag är dundertrött! Vi hörs!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback