Some new stuff is never wrong

Tjallaballalalla!

Lika sjuk fortfarande men lika glad är jag för det.. Eller, min telefon är helt kokkobängbäng så därför är jag inte så glad men annars så! Ska köpa en ny mobil imorgon så.. Måste packa upp allt nu ikväll och packa om för imorgon bitti så måste vi fara tillbaka till Västerås eftersom jag ska jobba imorgon mellan 16.30-22.00, känner inte alls för det, hoppas jag inte smittar alltför många bara heheh.. ;) Inte mitt problem, det blir bara mer pengar för mig!

Och min lilla blåa bil klarade sig så fint så fram och tillbaka till Götet, 94 mil sammanlagt, kändes rätt tråkigt att köra bil igår kväll när man kom hem.. Men jag har haft det urtoppen nu när vi har varit borta iallafall, grymt! Tack allt sällskap och allt som hör där till! :) Ska slänga upp ett nytt inlägg där jag visar vad jag har köpt där nere i Tyskland, ni får ha det bra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback