Much in so little time ..

Hej på er!

Jessica här, håller på att göra om bloggen lite och allt är inte riktigt klart ännu, ska ändra lite smågrejer men det hinner jag inte med just idag så det kommer en annan dag.
Som rubriken lyder ja; Så mycket på så lite tid?
Jag och min blivande sambo (ja äntligen, vi har fått en underbart fin lägenhet som vi flyttar in i slutet på januari) hejdå morabo, hej västeråsbo (fast det har jag ju iochförsig varit ett tag men nu blir allt så annorlunda, jag, mannen i mitt liv och kissemisspontus min!) Jo vad jag skulle börja meningen med var att jag och Mikael förlovade ju oss på våran ett års dag :) Lyckligast i världen är jag! Så glad och lycklig så det sprätter i kroppen hela tiden! Tänk att få somna vid hans sida varje kväll och vakna upp vid hans sida varje morgon, finns inget bättre, han är det bästa som finns och det underbaraste! 

Just nu så är jag självklart sjuk som jag vet inte vad, men vad gör det om tio år? :D Imorgon, eller jag har ställt klockan på 04.45 då jag ska stiga upp och duscha sen väcka upp Mikael och resten av familjen och så bär det av till Göteborg imorgon, jaaa den årliga julresan till tyskland! Det ska bli så mysigt och härligt att komma iväg lite. Att få strosa runt på tysklandsgatorna och hålla min älskling i handen och känna all glädje och närhet ♥ Mums på det!

Det var längesen jag skrev något här men ska försöka bli ändring på det nu. Just nu känns det som hostan har ätit upp halsen nerifrån och upp! Men som sagt, lika glad är jag för det och vad gör det om tio år? ;)

Ni får ha det så bra, ska krypa ner hos min man nu och få lite energipussar!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback