April ' 11 ' 2011

Hejsan hoppsan!

Pärlan går finfint nu och det är bara bra med mig :) Det är väl bra med er också hoppas jag?

Förra måndagen kom jag hit till min skatt, under förra veckan så gjorde vi lite allt möjligt. Mamma var hos sin syster i Gottröra så vi var dit en dag och hälsade på, riktigt roligt! Fick även träffa min kusin Therese som jag inte träffat på flera herrans år, det var roligt kan jag lova! Och hennes barn hade vuxit riktigt mycket hihi :) Hann även träffa kusin Niklas en snabbis också!
I Fredags så var vi bara hos Jonas och kollade på Big Brother och tog det lilla lugna sen i lördags så hade hans pappa besök för han fyllde år nyligen så det var full rulle hela helgen. Igår söndag så gjorde jag och min älskling inte så mycket, spelade Skipbo hela dagen haha och avslutade med en promenad i finvädret sen en dusch och mys till Big Brother, äntligen åkte Patrik ut!!

Nu ska jag platta håret (för en gångs skull!) sen käka lite, sen ska vi in till stan för jag ska på något möte osv.. :) Vi hörs! Kramkram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback