April ' 04 ' 2011

Lördag idag då minsann! Igår var det fredag, var på stan med mamma, käkade lunch och kollade runt lite :) Johanna sov hos mig tills idag så det blev en hel del skratt igår hehe

Sov som en stock inatt men ändå är jag helt slut idag så blir en lugn kväll för min del ikväll, ska väl upp tidigt imorgon så, har väl hela dagen full med saker som ska göras sen åker jag till min man på måndag, usch vad jag saknar honom ♥

Haha vad konstigt det kändes att skriva på datorn här nere på nedervåningen, annars så sitter jag ju vid min dator men nu sitter jag här nere och skärmen är typ megastor haha :) Vad ska ni hitta på ikväll?? Jag ska nog kolla på film med Mattias sen blir det nog en rätt tidig kväll för mig och sova natten lång så man orkar gå upp imorgon! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback